wtorek, 21 stycznia 2014

snowflake









Mogę być z siebie dumna! W tym sezonie nie dałam się ponieść wyprzedażom, a tym samym nieprzemyślanym zakupom. Jest na to jeden jedyny sposób – zdrowy rozsądek! Postanowiłam nie kupować kolejnej niepotrzebnej pary spodni, sukienki „na jeden raz”, bluzki w mega okazyjnej cenie, która przez kolejny rok będzie wisiała w szafie z metką….Spokojnie! Nie byłabym sobą gdybym w ogóle nie skorzystała z tej przyjemności, ale żeby nic mnie dodatkowo nie skusiło postawiłam na zakupy online. Mój plan się udał ;)


A jak Wasze wyprzedażowe zakupy?

kurtka - Mango | spodnie - Zara | sweter - H&M | buty - Hegos | czapka - H&M

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te spodnie!!! Są CUDOWNE!!! świetny zestaw!!!
    i ja w tym roku o dużo mniej kupiłam- powoli myślę o wiosennych kolekcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne spodnie, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw! świetna parka i bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Tobie zdrowego rozsądku - mój, podczas wyprzedaży mnie opuścił.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, na luzie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń