wtorek, 27 sierpnia 2013

Jumpsuit










Jesień zbliża się wielkimi krokami, ale udało mi się wskoczyć w jeszcze typowo letni strój! Kombinezon kupiłam w Mango chyba ze 3 lata temu. Służy mi do dziś, jest niesamowicie wygodny i lekki. Sprawdza się kiedy nie mam zbyt dużo czasu, żeby zastanawiać się nad stworzeniem zestawu ;) Powoli żegnam się z letnimi ubraniami, ale mam nadzieję, że jesień będzie pełna słońca :))

kombinezon - Mango | sweter - Zara | torba - Obag | sandały - Gioseppo | okulary - H&M

11 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz :)Świetna torba !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. kombinezon super
    ♡ wspaniale:*
    pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz, fantastyczny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam prawie taki sam kombinezon :) wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie!ja też mam nadzieję, że przed nami złota jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog i fajnie się go czyta :)
    Obserwujemy ?To zaobserwuj i napisz mi na blogu a ja od razu również Cię zaobserwuję :)
    http://ideas-style-friends-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony i Twój również bardzo chętnie przygarnełabym :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kombinezony, Twój jest prześliczny i ponadczasowy:) torba genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta a przy tym szalenie kobieco! :) Śliczna torebka :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to za wspaniale miejsce ? Zdjecia sa obledne :-) i bardzo podoba mi się kombinezon :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają kombinezony, jednak nigdy wcześniej nie udało mi się dorwać nic odpowiedniego dla siebie. W tym roku mi się udało, kupiłam jeansowy kombinezon tylko już na jesień.
    Bardzo Ci pasuje taki strój Kochana :*
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń