środa, 18 lipca 2012

Handmade :)


Hej!
Dzisiaj trochę nietypowo. Od pewnego czasu ogarnął mnie szał na bransoletki. W związku z tym postanowiłam, że zrobię coś sama :)) No i stało się. Wszystko było spontaniczne. Tak na dobrą sprawę nie wiedziałam co będzie mi potrzebne, przecież nigdy wcześniej się tym nie interesowałam :)) Zamówiłam „niezbędne” artykuły (okazało się, że niektóre są całkiem nieprzydatne;)), znalazłam wolną chwilę i coś stworzyłam! Powiem szczerze, że nie było łatwo. Cały pomysł wydał się znakomity, ale gdy się zabrałam do wykonania zaczęły się schody…;) Może nie są doskonałe, ale i tak jestem z siebie dumna, że coś wyszło ;)
Nigdy nie jest za późno, żeby odkryć w sobie talent :)) Ja chyba muszę jeszcze nad tym popracować!

Pozdrawiam!!






2 komentarze:

  1. super wyszło- a jaki sprzęcior do tego jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te beżowe i czarne mi się podobają najbardziej.
    nic, tylko nosić.


    http://elverka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń